~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Saturday, March 13, 2010

::DUA JIWA SATU HATI::

Oleh kerana wireless kt sini kureng memuaskan dan aku xdapat nk haplod gmbar..lalu, aku pilih jer lirik yg ade lam laptop aku...nah, lagu piilihan aku..xde kena mengena pun ngan jiwa sekarang..just nk masukkan jer...kui3!

LEGACY-DUA JIWA SATU HATI
Sukarnya ku nyatakan..
Perasaanku padamu..
Yang semakin menebal..
Bersemi di kalbuku..
Sungguhpun demikian..
Terpaksa ku terima..
Hakikat yang sebenar..
Diri ini sebenarnya dicintai( korus )..
Beratnya hati ini untuk melepaskanmu..
Sudah pasti kau luka...
Dan andai ku pilihmu jadi kekasihku..
Bagaimana dengan dia yang terdahulu menyintaiku...

Sungguh ku serba salah..tak mengerti…
Mengapa semua ini yang terjadi...
Pastiku menyendiri..
Dari meluka keduanya..
Tak mungkinkan terjadi...
Dua jiwa satu hati....
Dua Jiwa Satu Hati...

0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor