~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Thursday, April 15, 2010

::BuAt RuMaH::

Hehehehe.....ganasnyer aku nk buat rumah....
Tu aku ckp kt abah aku...
"abah, kak long xreti nk buat umah...beli brg2 nk wat umah blh r..buat umah keje abah r...hehe"
:
seb baik abah aku mmg arkitek terhandal..xpyh upah owang lain nk buat umah..kan abah kan...
seb baik jgk abah dah bersara dr jadi arkitek bertauliah di Singapore....
:
lalala....hasil aku wat bisnes, blh r, aku nk bina umah baru tuk family aku...
buat la dulu sikit2 ye abah...nti along abes belajar dlm bbrapa bulan, insyaALLAH ade rezeki, along tambah byk2 terus....
:
Aku jadi manager xbrtauliah balik umah bbrpa hri yg lps...manager uruskan bata n pasir..
:
Fuhhh...nk order bata ni susah punya susah....
dlm 30 kali aku tepon...
huwaa...
last2 adik aku g sendiri opis die..
Hari berikutnya....lori pasir dtg..seb abah lum g keje ag...klu tak harus ak jadik JPJ xbertauliah nk dicurah pasir kt mane aku xtawu..hak3.....

Tu dia....lori siap sedia...

Abah aku selaku JPJ pd hri tu...

Inilah pasir halus...digunakan tuk aktiviti2 yg halus...haha..
halus tuk mencantikkan kowt..mane aku tahu...aku xblajar psl pasir nie...ngeeee~~~

Tuan lori yg kepenatan...sambil mencekak pinggang...adushhh..pe sal pokcik??
baru satu lori...hehehe..

Lori kedua....
pasir kasar lak....

selesai suda urus niaga....tersenyum simpul si tuan lori ni....
Kiri: pasir halus...
kanan: pasir kasar...
~~~baru aku tahu mahal yg kasar dr halus...~~~
:
:
kira2 tuk masa depan...
bata press 1000 = RM220
pasir halus = RM90
pasir kasar = RM140

0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor