~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Friday, May 1, 2009

~~!zinKaN aKu SaYaNg~~


Izinkan aku menyintaimu sayang

Assalamualaikum wbt…
Buat tatapan insan yang sentiasa berada di hatiku, Jefriza…
Saat diri Jeff melepasi setiap kata yang tertulis di warkah terakhir ini…
Na sudah meninggalkan bumi Malaysia ini…
Mungkin pada ketika ini juga, diri Jeff sedang berbahgia dengan pilihan hati,Zira…
Na tidak menafikan Zira itu sesuai dengan Jeff,
Tapi…Na xsanggup melihat orang yang selama ini Na sayang berada di jinjang pelamin bersama perempuan yang lain…
Izinkan Na membawa sekeping hati Jeff bersama…
Maaf, andai selama perkenalan kita,Na ada mengguriskan hati dan melukai Jeff…
Maaf, andai kehadiran warkah ini menggangu hubungan Jeff dengan Zira…
Na tak bermaksud untuk menggugat hubungan kalian berdua…
Cuma yang pasti…
izinkan aku untuk terus menyintaimu hingga ke akhir hayatku…

“Ya Allah...Apa yang telah aku lakukan ini? Bukankah Na yang membantu aku membuat pilihan untuk berkhawin dengan Zira? Bukankah Na yang selama ini yang aku minta nasihat di waktu aku ada masalah dengan Zira?” Bukankah dia yang selalu memberi aku semangat di saat aku ada masalah, baik perasaan mahupun dalam pembelajaran?”
“Na…….kenapa jadi macam ni!!!”................


untuk membaca dgn lebih lanjut klik link di bawah


0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor