~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Thursday, January 14, 2010

Terlambat ke class kerana Herbalife..

Huhuhu...2 3 hari sejak kebelakangan ini....busy...hehe....bussinesswoman katakan...

Semalam lak....aku terlambat ke class gara2 herbalife la...dah la class paling awal kul 8 pg....cissss!!...aku dah siap iron baju kuning kt bwh ni...siap iron ngan selendang kuning sekali...alih2 bila pakai...bahu dah terlondoh kot...aku amik butang, bg xjatuh bahu tu....still pakai ag la....dh angkut beg siap nk g class..jln selangkah....???

?????
mak aih.....cmne nk jln...camne nk kejar bas nie....eii...baju len x iron ag....hmmm...selongkar almari...aku jumpa t shirt hitam yg xpyh iron punya..seb baik ade...tudung lak, aku men bedal jer yg dah sedia tersangkut kt tepi almari....

Huhu...gara2 herbalife la ni...aku xtahu lak..baju semua dh longgar....especially baju kurung la....sbb sekarang ni duk pakai blouse n t shirt jer...

Itulah salah satu kesan buruk herbalife....negative effect or side effect that people usually ask me...waaaaa.....how i'm going to wear the formal dress during my practical nanti????

Alamaknya...nak xnak..bulan 2 nanti kena balik kecikkan baju la.....TAPI......aku praktikal nanti bulan 5...berat turun ag...xkn kena kecikkan ag kowt...ishhh...dah tahap xleh wat pe dah nie....
that's why xnk kecikkan lg baju selagi berat belum mencecah 55kg paling kurang...xpun 50 kg..hehe....xmustahil....dengan adanya HERBALIFE dan exercise sikit2...jalan g beli mknn tuk lunch..hahaha...

Tgk...dulu dan sekarang, ade beza tak??? muat je aku nk pakai baju dulu...tapi......longgar la kowt..huhuhuuhu =(



Semalam class hbs kat kul 6.30...seb baik ade tenaga ag...aku mnum jer teh herbalife...aku perlu berkejar....jumpa customer di kolej 3, UM...huhu...jauh dowh...kul 6.30 dh nk magrhib dah...dah la waktu tu aku sowang jer duk jalan2...tawakkal je dalam hati...customer is my priority in my bussiness....when they happy with me...its gv $$$$$$$$$$$$ for me!

Stok herbalife dah habis...11 Jan aku beli..sebanyak kt bwh ni.....lps2 distribute...alhamdulillah kejap je hbs.....

Petang ni...insyaALLAH xde aral......aku kena g beli stok baru......memandangkan semua org nk sihat, cantik, hensem, bergaya, selesa, penuh yakin dan mcm2 lagi.....aku kena kuatkan usaha lagi....pada masa yg sama...STUDY is still the first for me as a student!


Tertidur sambil tersenyum.....kerana ramai customer gv the POSITIVE FEEDBACK!!!
chaiyok2 semua....
~STRIVE TOWARDS HEALTH~

Tdo 10 minit....cukup tuk rehatkan badan yg aku lari2 kejar bus nk balik td...huk3...alhamdulillah semua settle...
Ptg ni lagi sekali....2 org nak herbalife....motor sape la plak jadik mangsa aku...hehe..




2 comments:

JezzBoyz said...

comel molek die loni.. kohor slim... jage kesihatan tuh...biznez2 gak.. kesihatan penting... xsehat xleh wat biznez.. stdy pon xleh..... chaiyuk3!!

Marhaini Suriana Ayub said...

mekasih.....na akan sentiasa ingat pesanan jeff nie...jeff pun chaiyok2 gak taw..kumpul duit same2..hehe

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor