~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Saturday, February 13, 2010

::CONTACT LENSE vs SPEK::

Hohoho...pe tu spek? spek a.k.a cermin mata...

Pe kaitannyer ngan mate aku kt bwh ni??
Alkisahnyerrr...bermula hikayat mataku...aku tak nmpk...rabun jauh....tp dari form 4 aku start pakai...bkn pe p tuisyen..aku asyik duk salahkan lampu xjelas la...biasanya aku duk depan lam class.....ade pernah satu hari, bas lambat, aku terpaksa la duk jauh nun di belakang....
cikgu dah start tulis...aku nk salin...
"cikgu kecik jah nulih..."
cikgu pusing...."ye ke?"
kwn aku kt sebelah dah pelik, dia nmpk jer.....
last2...abes class aku terus pergi kt kedai cermin mata....upa2nya selama ni aku dah rabun, tp aku xperasan...sbb lam class aku selalu duk depan...


(sem ni bru start try brown kaler lak..kui3..ngada2)
(Tahun 2 di UM..aku try pakai lense...rasa selesa....cm xnk buang....cam nk jer pakai selalu...tp lense ni ade limited...8 jam kena bukak...nk bbq kena hati2....lau tak mata leh terbakar nanti...huhu....ade limitation die lau pakai lense ni....xpakai...klu jln org senyum aku xnmpk sape...kena tgk dekat2 baru cam..


sampingannya...ade gak spek aku...tapi....baru 2 hari buat...terus rosak kowt....buat mahal2...bingkai xtahan...tgk patah kat atas tue...kt cermin tue....
al nasib la mata...dia nk pakai lense la tu...

(Sebelah kanan...terbongkah cermin ngan bingkai...naseb2...)

Pape pun, balik nanti, aku nk try cek power mate aku n tukar spek baru lak r...klu power same, aku tukar bingkai je la....susah nk travel wat bisnes lau pakai spek..hari tu balik pahang mlm pun, dah lebih 24 hours aku pakai lense..kesannyer..mate aku merah...seminggu xpakai lense..duk stylo pakai cermin mata yg rosak tu la..kahkahkah...stylo tu xtahan..hehehe..
p/s: travel 5 hari cuti kt kmpung nanti..planning aku dah penuh..huhu..tapi...xkn nk ganggu keje si dia kot...alamaknyer...keseorangan la aku travel...hehe...ke ade sape2 nk temankan? jommmm...pusing2...beli brg yg nk beli..snap gmbr..pe ag...haha..


0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor