~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Friday, February 12, 2010

::HADIAH tuk YG TERSAYANG::

Hehehehe....bila la nk blh sampai umah ni...ma..abah...adik2 ku semua...kak long dah beli something taw tuk kowang semua...tggu...
Bkn saje nk nunjuk2...nk share jer..bila lama kita xbalik kan, kalau dowang dpt something..ereka akan hargai sampai bila2....pernah aku bg baju kat abah aku...asyik duk pakai baju tu jer....sian gak tgk. tu yg kena beli yg baru tue....alang2 dah beli tuk abah..tuk ma dan semua kena beli gak..
Hehe...xleh aku bygkn, lau aku turun bus...berderet2 adik datang sambut..ade ngan beskal, bwk beskal mereka..ade ngan motor g ngan motor...seb baik atuk ngan nenek xjoin sekali..berebut2 nk angkat beg kakak mereka..haha...sukenyer time tue...layanan VIP lak adik2 aku berikan..hehe..mesih adik2 semua...kak long sayang kowang semua...
Nah nie..kak long belikan tuk semua...kak long xkeje ag taw..beli y murah2 jer..hehe..


(ini bahagian org2 dewasa...ma, abah, nenek, atuk n mak mertua...hehe)


(Ni bhgn tuk adik2...ade 6 org adik ni..hari tu beli...satu terlupa..hehe..tapi ni dah cukup 6 da..)


(Baju big boss a.k.a merangkap abah aku...kak long hadiahkan yg baru tuk abah)


(opsss....2 wane yg sedondon...satu tuk ma...satu tuk ma satu lagi a.k.a mak mertua..hehe)

(Ni...atuk yg kesayangan aku..amik la pakai wat semayang ye tok..)


(wahhh...merah menyala tuk nenek..sesuai ke tak r? ntah...pakai je la mek..hehe)


(ni tuk mohd irwan shah..adik bwh aku a.k.a angah)


(ini tuk adik no 2...ahmad fazmi..amik mu, g men bola berambat nga kuba la sekali ni..)

(ni tuk nor ameliana a.k.a mekna...selaku adik no 3 aku)


(Ni tuk nor shira a.k.a cira...adik no 4)


(ini yg hmpir terlupa td...tuk adik no 5..mohd zulkifli a.k.a kuju)

(ni tuk adik yg bongsu nurul farisya a.k.a nurul @ farisya)

Tuk mak mertua ade??? tuk si anak dia ada tak???
hahahaha....nk jgk kew? huhu...
dun worry...semua cukup lengkap..
?
?
?
?
?
?
?

secret!!!
terbungkus...dlm plastik herbalife tak tahan tu..hehe
(Jeff nak tau pe...tggu r....hahahaha....kalau tunjuk kt sini...xleh ntiiiiii tutttttttttt...)


I MISS U ALL SO MUCH!!!
..............U ALL SUNSHINE MY LIFE...............
P/S: almhamdulillah......dgn wat bisnes sikit2...aku leh la bg buah tgn tuk org tersayang...nk tahu bisns cmne leh 5 angka sebulan??? hubungi saya...email me..





0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor