~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Saturday, February 27, 2010

::kenapa dan kenapa::

Kenapa???

Kenapa aku join herbalife?
Aku NAK SIHAT..aku XNAK gemuk sampai xleh jalan..
XNAK GEMUK hingga dapat penyakit kronik!
Yang penting AKU SIHAT!

Kenapa aku join herbalife?
Herbalife blh bg aku duit.
Kenapa aku cari duit?
Aku nk bantu family.
Aku nk repair rumah aku..

Kenapa nak repair?
Tuk kesenangan family aku..
(kalau hujan, xde la air masuk lam umah..)

Kenapa nk repair lagi?

Tuk persediaan masa hadapan..

Kenapa masa hadapan?
Aku nk hidup senang…aku nk bahagia..

Knapa bahagia?
Hdup bahagia di samping yg tersayang..

Kenapa cari duit?
Aku nak kawen..

Kenapa nak kawen?
Aku syg Family aku, Family Jeff dan dia..
Aku xnk cinta yg FITRAH bertukar FITNAH..
Aku nk melengkapkan sebahagian dr tuntutan ISLAM…
Aku nk same2 sempurnakan 4 in 1..

Kenapa DUIT vs KAWEN?
Xde duit xleh kawen..
Boleh kawen pun…
ekonomi kena stabil..
ditambah dgn dunia sekarang..

Adakah duit penting sekarang???
Jwpannya YA!!!

kalau tak, cuba hidup sebulan TNPA DUIT..

(relakaku berkorban tuk kebahgiaan kalian semua..)

http://missdrcinta.blogspot.com/2010/02/dut-oh-dut.html


0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor