~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Sunday, February 7, 2010

::SAIZ JUBAH KONVOKESYEN::

Semalam lagi aku dah tgk email pasal kena isi saiz jubah ni...hahaha....nak saiz pe yer?
Fikir punya fikir....fikir lagi...
Tgk pembahagian saiz jubah dia...

(kalau ikutkan ketinggian...aku kena amik saiz S, kalau ikutkan berat aku kena amik M)
Last2...aku amik saiz S...haha...poyo...tapi xpe...boleh menjadi semangat aku nk koruskan badan ag la....kena kuruskan ag la nie, bru xyah runsing nk pakai jubah konvo nanti..haha...chaiyok2..teruskan...
kpd sesape yg nk kuruskan jgk...contact me ya....hahaha
xabes2 wat promotion kt blog nie...


(Nah, dah siap tnda S dan hntr da...)

Fuhhhh.....teruskan misi tuk turun berat ag...chaiyok2...!
Ini aku pakai jubah akak tah sesape...waktu aku first year dulu, ade org grad..jumpa je akak tu, aku tny, akak..nk pinjam jubah nk amik gmbr...akak tu kecik jer..mungkin dia pun saiz S gak kot...ok la...dulu aku berat 82 pun boleh pakai, apatah ag sekarang....hahaha..

(xpasal2 aku dh cuba jubah awal2)

(@_@)

0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor