~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Wednesday, March 17, 2010

::hari-hari terakhir masuk lab kt UM ni::

Hari ni 17 Mac 2010...
hari terakhir dah kot, aku masuk lam lab kt UM ni...
huhuhu....aku paling xsuka nk main2 ngan bakteria nie...
pe hal, nak inject tu, inject nie...bahaya woo bakteria2 nie...xmo xmo...
huhuhu.....
::
:
cukup r selama 3 tahun...aku amik pengalaman masuk lab..
kih3...padahal....praktikal bulan 5 nti, nah amik ko...men ngan sample yg teruk ag..
huahuahua...sabarrrrrr3.....dugaan semua tu..
yang penting, kuar dewan bedah ke, makmal forensik ker...
WASH HAND PROPERLY!!!!
::
click......amik gmbr lu sblm masuk lab...hehe
:
:
Jom...dewan bedah bakteria akan bermula dlm msa terdekat..
:

Kahkahakah.....xleh bla r...amik gmbr...
:

tu die...gamak mcm pasar borong....pe die la yg kite semua ngah wat tue...
mentang2 la hri ni terakhir masuk lad TDR...hopefulle semua lulus..thun depan xyah masuk da....aku doakan kita semua BEBAS dr jumpa Dr.Chan lgi..
:
kepada Hani...(honey ku...hehe) mekasih bwk kamera...clear r gambr nie...kpd ching seng lak, TQ tlg snap da pict of us..
:
tak leh bla r aku lam ni...cam gengster lak..hakhakhak...ore kelate kato debe.. =p
:
:
Wasssssssssssssssssssssss......dengar2 nuh...ade announcement...
:
orang len semua dh pndg depan...kak nor ngan syairah...tgk ktne la tue..
:

PEACE..selepas nie,
ke arah manakah kita semua akan meneruskan perjalanan hdup ini..
masing-masing membawa haluan masing....
pape pun...weh, kunduri kawen jemput taw! =))
:
:
inilah kerja lab yg kami buat....
BAYANGKAn....
bayangkan...
bayangkan...
:
semua proses klon2 ni HNYA berlaku dalan tiub yg
keeeeecikkkkkk jer taw...
ish3....jgn lalai tersilap sudaa...
macam aku td, control macho kunun....seb baik semua xtranfer ag..lau tak, xpasal2 abg tuto yg garang tu, tunjuk muka die yg garang lagi...xmo aku xmo....
:
:
tiub yg keciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkk.....
Pamp and Pkan ade lam ni...
huk3....
:
:
ANYWAYS...thank to my group members...
sory lau ade tersilap...sori lau tersalah kata...
jumpa lagi kt class...dlm hari2 menunggu final exam...hehehe...
xleh blah r ayat....cm betul2 dah nk hbs da.....hakhakhak.. =)))
:
:
GOOD LUCK in poster presentation..

3 comments:

Nur Hani said...

Assalamua'laikum dan salam ukwah buat dirimu yang tersayang...dlm kegembiraan td rsnya sue yang lebih gembira sbb tiba2 dpt sms dr jeff kan..minta..erm...sue,nnt sms hani yer..hani nk pg.insyAllah..perjalanan hidup hani masih jauh..masih mencari rentak kehidupan sebagai orang dewasa...baik2 sayang..ade jeff utkmu...hihiihi....

Marhaini Suriana Ayub said...

waalaikumussalam....
honey sygku..hehe..
gembira2...insyaALLaH..hani doa2kan yer...
su nak percepatkan yg mne baik, lagipun, dlm beberapa bulan ag, dah nk tamat da...duit pun tgh kumpul slow2 nie..
bru jer carik2 info tuk tuttt..
ade jer pakej murah kt kelantan..
insyaALLAH...ada jodoh su ngan jeff, xkan ke mana, sampai jgk nti kad wangi ke umah hani...
su doakan hani dapat yg terbaik....

+AnamuSafir+ said...

salam suee..

wa.. x tahu pon ada gmba ni. hehe

kenangan sungguh kan ^^,

sweet memo di lab =)

skrg ni smue org dah bawa haluan masing2.. smoga berjaya dalam bidang yg diceburi, insyaallah =)

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor