~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Monday, April 26, 2010

::BAJU BARU WANE BIRU::

Hmmmm.....busy3..
duk tgh baca chronic diseases....aku post yg aku g jenjalan ngan roomate aku je la..
lemak kat pp aku xdak da kureng....
p mane yer?
nk tgk balik tak?
meh aku kembongkan pipi aku balik..muahahaha...
:
tadaaaa...

posing kt gerai buah kesukaan aku kt pasar...wakaakaka.... :D

ni r acik, a.k.a my roomate, my coursemate...
panjat tangga nak naik bilik.....dah penat dah jenjalan merempit satu hari...
penat2 pun, masih boleh tersenyum...
tadaaaaaa..
jom baca buku semua...
=habis suda jenjalan ngan baju biru baru aku=
hihihi....=D

2 comments:

♥ Che NamNam ♥ said...

biru color yang chantek..

salam kenal dik..rasenyer baru pestime singgah sini..kiter xchange link yerk..

Marhaini Suriana Ayub said...

wslm...
wekeh...
beres kak..sy dah g jenguk2 blog akak...hehe..nice..

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor