~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Thursday, April 15, 2010

::FUNFAIR yg KRG BEST::

Huhuhu...nah amik, 4 hri aku balik umah...
hari ni mase tuk aku upload semua aktiviti aku kt umah...
malam 12 april, aku g funfair..
funfair yg krg beshh...
3 permainan jerrr...
xbest pum...aku n adik2 n si dia...main jgk 1 permainan..
:
:
mainannyerrr....masuk umah hantu yg xberhantu...hik3....-)
.....siap peace ag adik2 aku...nk masuk umah hntu tu kiranya....

lalalala....aku n si dia.....
opsssss...abah nengok time nie...hehehehe...
layannnnn~~~
::
::
hoho...berhantu r...
mula2 masuk, kali kedua pusing, steady ag, siap boleh lambai tgn kt hantu buatan kt dalam tu..
kali ketiga pusing...
waaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
adik aku mekna jerit...
aku steady ag, leh gelakkn dia lak...
ahahhaahaaa...
kali seterusnya....
:
:
:
waaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
akui sendiri terkena....
wa kena beb!
hntu jadian mai duk tepi aku lak...
tekejut weh...seb baik ade owg duk tepi aku...hik3..
dan seb baik aku xde sakit jantung...
:
....jemi yg nk merasai masuk umah hntu...nah mu masuk r sensowang....
:
Fuhh....ok la dpt main satu pum...
:
lps main, g pusing2 lam kedai kt tepi tuh...
hihihi...
tabiat aku, mesti ade amik gmbr..
amik gmbr saje xpe....xyah beli pum...hahaha
tadaaaaa......topi koboi...
hihihi......ade matching jgk la kami mlm tuh..
.putih same putih....
baju n tudung...
(xjanji pun.... =P)

lalalalala....abe jeles..
nk jgk die bergambr ngan topi koboi ituuu....
hehehe..

~~~~~~~*****~~~~~~~
setiap memori bersamamu takkan ku lupakan...
hari2 yg dilalui bersamamu menceriakan kehidupanku...
dikaulah raja di hati dan sanubariku..
dikaulah sang suria yg menyinari hri suramku...
andai aku diciptakan utkmu...
akanku menjadi permaisuri di hatimu sygku...
:

(*_*)

0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor