~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Thursday, April 8, 2010

::KATAK OH KATAK::

Fuhhhhh.....hari ni hari yg aku byk nk berceloteh....
:
bgun pagi2 kul 6.30 am...aku dh mandi bersiap2 nk g fac....hri ni de test metabolisme primer...amacam test? hehe...alhamdulillah aku baca semalam sempat melekat di kepala...tp ade gak r satu 2 soklan aku men guna M-16....aku men tembak...cz objektif jer...nasib abik, 1 2...kalo manyak...mahu aku tembak semua!!!! oh no......
:
selesai udah test...oleh kerana duk mnum teh herbalife...diuretic agent die berfungsi...aku kerap r ke toilet...nk terkucil...hohoho...mmg pengamal herbalife majoriti macam tue...mne taknyer..kalo ade event herbalife, nk masuk toilet tu, 10 minit rasa nk kencing tu, dah kena pergi toilet, sbb kna beratur panjang2...huhuhu....tp dgn herbalife...maintain...bdn aku perrrgghh..puas hti r...tp nk up lagi...nk bg lagi sihat, lagi ceria....lalala...kisah herblife aku n customer aku..
:
wohaaaa....
sewaktu aku tgh syok2 melepas....
AAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
KATAK
katak melompat kuar dr lubang tandas kowt....
syukur sgt2....naseb x kena &#$(*!&... klo x, mahu aku masuk spital..katak bahaya lorrr...
:
(begini la situasinya...tp aku guna tandas cangkung td...ini edit dr internt jerr..)
owhhh...bayangkan kowang berada dlm situasi aku..nasib baik, die melompat kuar dr toilet tu..muka aku takut giler dahhh...
:
kuar jer toilet, aku cepat2 sudahkan...hoho....
aku sambung menjerit kegeliman..sampai Dr.Jamal yg sdg tggu kwn2 yg belum siap dlm dewan kuliah pun terdengar...
:
hani kwn aku yg de kt dlm yg ckp...
Die kuar die tny.."Su menjerit ye td?"
Dgn muka toya + geli yg xhilang...aku jawab..."yoo...katak lompat dr toilet!"
"Dr.J tny td, sape la menjerit....hani terkeluar su...hehe..die cakap knapa la menjerit mcm tu..ish3.."
:
Hahaha...aku dpt bygkn muka Dr.J yg mengiling2kn kpala tue.....hohoho..
hormon adrenaline aku terembes byk kot waktu tu, yg membuatkan aku letih...
TAPI...aku perlu kuat, lps ni, jumpa 4 org customer....lps tu pergi ofis....beli beg..bynk owh aku kena watt hari ni cz esok aku mau balik kelantan..hohoho...
:

AWAS!!!

JGN TGK GAMBAR BAWAH...jika anda TAK TAHAN!!!! =p


AAAAhhhhhh.......geli guli....kan aku dah kata JGN TENGOK!!
(esp.pmpuan....hihihi)

0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor