~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Sunday, May 2, 2010

::BIARKAN TERKUBUR TANPA NAMA::

Hohoho....my limbic sysytem is very2 aktif now...its really hard for me to accept this situation...limbic oh limbic...can i turn to dementia for a while to stop limbic from functioning? xdop sapo pehe hok aku tulis psl limbic ni.....kacawali dak2 hok amik cns disease...woha...
.....hilang sudah.....sudah hilang...hilang sudah....sudah hilang......sudoh kijo..aku pum tahu gapo namo gajoh rima hok hilang...apa yg penting??? kerjasama...wonderpet!
betapa org blh tahunya keadaan aku yg teruk sekarang...aku sudah berada di tahap ICU...emosi aku xstabil....hormon serotonin aku kejap naik, kejap turun....allahuakhbar!!! selamatkan aku......
selamatkan aku..tinggal 2 paper jer lagi...
hari rabu dan khamis!! lepastu...terpaksa pun, terpaksa la..nk wat cmne...redha dlm keterpaksaan...as sukut alamaturridho...
:
kepala aku dah start terasa denyutannya....baca satu ayat pun..ya ALLAH....perit...pedih...terasa nk hantuk jer....boleh tak aku hantukkan kepala aku...astagfirullah..
:
utk pembaca blog setia aku (ade ke tak aku xtawu..haha)...suatu hri nanti, akanku kuburkan blog aku di satu tempat..biarkan terkubur...kubur tanpa nama...
p/s: jangan komen entry ni krn hnya aku dan Dia yg Esa yg paham!
yang jumpa tepi jalan...jangan tanya aku what happen to me through this entry..
krn bukan tuan dia yg nulis blog ni....hantu yg tulis...
:
:
:
moral tuk hri ni--->
HARGAILAH ORG YG MENYAYANGI KITA SEBELUM KITA KEHILANGAN DIA, WALAUPUN HILANGNYA HANYA DI DUNIA FANA INI..
DOAKAN SEMOGA AKU (tuan blog ini) DPT MENEMPUH 2 PAPER DGN TENANG....aminnn..
...BERANI KERANA BENAR, TAKUT KERANA ????(jwb sndiri...sy penat nk explain)...
last sebelum terkubur tanpa nama..
:


Izinkanku pergi--Kaer

:
Sinaran mata
Cerita segalanya
Duka lara terpendam
Memori semalam
:
Tinggal segala cinta
Tiada kembalinya
Lama dikasih kita
Kau bawa bersama
:
Mimpi indah mekar
Saat cinta bersemi
Sedetik asmara syurga
Selamanya
:
(Korus)
Pergilah rinduku
Hilangkan dirimu
Tak sanggup menanggung
Derita dikalbuku
:
Pergilah sayangku
Bermula semula
Semangat cintaku
Membara kerana dia
Tiada niatku
:
Tersemat dijiwa
Setia bersamanya
Cinta murni berdua
Beribu teguhnya
:
Mimpi indah mekar
Saat cinta bersemi
Sedetik asmara syurga
Selamanya
:
(Ulang korus)
:
Maafkan aku duhai kasih
Izinkan ku pergi

:
(dgr bersama lagu kt youtube lagi best...klik r link bwh ni, aku pelakon lam you tube tu...yg last sekali aku keluar...ahahaha.....layannn)
http://www.youtube.com/watch?v=4rpjZ1nFrSY

xreti nk edit lagu ni tuk aku jadikan ia sesuai tuk semua..

0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor