~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Friday, June 10, 2011

SwEET.. 23rd

Hari demi hari, umur aku semakin meningkat.....
Hari ini bersamaan 10 Jun 2011..
umur aku sekarang dah 23 tahun...
sweet twenty third katakan....

Pada 9 Jun....kekawan seangkatan di tempat kerja telah mengadakan majlis....Birthday aku di sambut bersama ngan Kak Nora yg jatuhnya befday dia pada 11 Jun...kira same la kan kak nora kan? Terima kasih jugak kepada org yg Sponsor kek ni...a.k.a Bekham...hik3...aku gurau2 jer nk kek, tp dia wat jgk....Thanks to her wife kak Tikah..

Walaupun befday di sambut awal...syukur ALHAMDULILLAH...semuanya berjalan lancar..


kek yg asalnya perisa blueberry.....last2 di campur sekali ngan belacan dari laksa....perrrgghh!!!

kaw kaw kaw punyerrr...........
Tiba masa untuk potong kek....
together with him!
Dannn.....selamatlah mereka2 semua menjamu selera......termasuk aku...Bismillahirrahmanirrahim....makan la smua...

Dan tibalah detik yg aku tunggu...pada jam 12.01am..nk tgk siapa yg wish tgh2 mlm buta...hmmmm...adik kesayangan aku yg mesej dulu
"Happy befday my sis...wish lux to u...b Epy in ur Life..b epy, don't b sad sis..epy Befday.."

This msg is the most very touching..because only her know what exactly happen to me throuhgout my life..Luaran gembira....dalaman..hanya yg mengetahuinya sahaja yg tahu..perit, suka dan duka dalam kamus hdup aku...and whatever happen, i MUST be strong to my future...huk3...

Dahhh.....tak payah nk sedih2 la...smile always...dalam agama Islam pun melarang ummatnya bersedih.."La Tahzan"....

Apa-apa pun.....TQ untuk semua yg wish..thru phone or fesbuk....Tqvm! :)

~~SWEET 23rd missdrcinta~~~

0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor