~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Friday, February 5, 2010

HELMET ANTIKKU

HELMET ANTIKKU...

Hehehe...ape sal ngan helmet ni plak? Nk tgk tak helmet yg membuatkan hormon serotonin aku dirembeskan secara byk hari ni...tapi xpe2....free radical kurang dibebaskan...awet muda lagi tuh..hahhaha....

Alkisah tersebutlah kisah pada 4 Feb 2010...Hari ni dah la xde air..aku mals nk balik kolej la..baik pusing2 kt UM ngan hani...pusing2 ade menda nk cari xpe..hani cari tu...aku cari ini..hehehe...ape dia?
Rahsia!!! Hahahaha...

Ape lagi...dgn byknyer fair2 kat UM ni, kami pergi la..PC FAIR kat DTC, ICT & MOBILE FAIR kat AUDITORIUM KPS...prgi bank, pergi pejabat pos..ade la..masing2 nk selesaikan kerja masing2..


(pintu masuk PC fair kt DTC..UM)

Aikkk!!!!! Ape kena mengena ngan helmet lak?

Hahahaha..nak tgk helmet yg aku pakai tak? Aku tak perasan nek motor punya la macho...lalu tepi2, depan orang siap leh senyum lagi..konon2nya awet muda dan mesra rakyat la katakan..tapi perghhh...malu tahap gaban!

Nah...

(model helmet antik)


Rupa2nya helmet ya aku pakai cermin depannya dah terkebelakanag....bkn org lain je gelak...sakit perut aku duk gelak ngan hani atas motor..hani2....berapa gram hormon serotonin dah dirembeskan yer???

p/s: kpd atin, sorry pinjam nk wat cerita yg ntah pape kt blog nie..saje nk tulis sbg kenangan duk di UM ni...hehehe



0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor