~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Thursday, February 4, 2010

::DAHAGA tapi TAK BOLEH MINUM::


Huhuhu.....pelik tak bunyinya? Dhaga minum la air...tapi kes aku dan kawan2 kali ni, dahaga tapi tak boleh minum air....kenapa yer?

Cuba korang teka kenapa? Fuhhh.....kerana...kerana...
KETIADAAN AIR DI KAMPUS SECARA TIBA2...

Huhuhu...announcement xde, notis xde..nasib baik aku sempat mandi pagi td...kat kolej kediaman xde air, kat fakulti xde air...kat surau xde air...habis!!!

Dah la td emergency tahap 999...nak buang air di tahap kritikal...tapi mcm mne??
Ku kejar2 ngan hani nk g fakulti...nk “membuang” pun kena g fakulti....

“Hani cepat...tak tahannn..hani da dah tergelak dah, aku nk gelak pun tahan la...kn terkeluar *%@!^” hahahahaha...

Jalan punya jalan....ALHAMDULILLAH....ade sorang bdk tu, bru balik mandi, aku tny die ckp mandi kt tingkat atas..mungkin guna air tangki kowt..aku apa lagi....pergi sana cepat2...

Fuhhhhhhhhhhhh.....lega...

Tapi petang nie, nk mnum air pun kena control takut nk terkencing..macam mne keadaanya nanti..

Sama2 berdoa la moga air xde la sampai melarut xde..
p/s: mungkinkah kesan dari pembangunan di kampus ini...korek tanah sana, korek tanah sini..mungkinkah saliran air terganggu..tekanan menjadi rendah hingga tak boleh disalurkan ke kolej2 kediaman??? Ntah..aku pun xtahu....NOTIS ttg ketiadaan air, belum dikeluarkan...
(air herbalife aku kena kurangkan....cedey...)

Email dari perdana mail...student info....

Merujuk kepada email bertarikh 3hb & 4hb Februari 2010 mengenai masalah Gangguan Bekalan Air di SELURUH KAMPUS.

Untuk pengetahuan semua, tekanan air daripada paip utama Syabas ke tangki utama bekalan air UM telah kembali normal bermula tengah mlm tadi. Pada masa ini, air sedang dipenuhkan ke dalam tangki utama dan proses ini akan mengambil masa. Buat sementara waktu, perkhidmatan lori -lori tangki air akan di gunakan untuk menghantar bekalan air. Diharap semua warga kampus Universiti Malaya dapat mengunakan air secara berjimat cermat.Sehubungan dengan itu, dapat kiranya semua pihak memberi kerjasama dan bersabar . Sebarang pertanyaan boleh berhubung dengan Encik Haniff Abu Che ditalian 03-7967 3315.

0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor