~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Friday, February 26, 2010

::test, shopping BAJU dan pari bakar::

Hari ni owg len cuti sempena maulidur rasul...tapi aku siap ade test ag....hehe..bertuah dak biohealth yg amik Diseases of CNS ni...
Disease of Central Nervous System...(penyakit2 sistem saraf pusat..)
Dr.Durriyyah...mmg kena tabik spring la...rajin dtg UM...umah die dekat kowt..hehe..
dah la sok, dak2 yg amik histology plak ade test...seb baik, aku dah amik waktu thun 2 hri tu..

(sompet ag aku bergambar sblm g test..haha)


(baca note sblm test start..final revision la katakan...)

Sejam setengah berlalu....alhamdulillah...selesai suda aku jwb test...xde la susah sgt...hehe...jawab dah jawab...nk tahu dpt bape kena tny Dr.Durriyyah la nti..hehe..
Habis test....merempit g Amcorp Mall bersama 2 org lagi kwn aku..sesaje nk g cuci mate kt first lady..tempat yg aku wajib pegi lau g Amcorp...bukan pe...murah tambah lawa2 baju kt sane..hehe..
ade aku beli baju hari ni?
ntah ade ke tak....tgk r...
Habis kt Amcorp...rempit g Jalan TAR, masjid jamek...g pusing2 kt sane..g mydin..g beli sluar track yg murah kt sane..sblm meneruskn perjalanan, aku wat kputusan ngan roomate aku tuk makan dulu la...dlm kepala aku, memang hari ni aku nk makan????
IKAN PARI BAKAR!!! sodapppp!!!

(ikan bakar kedai makan tepi mydin jalan TAR..)
Sedap makan...naseb baik tak makan hingga menjilat pinggan..hahaha...tapi, memang best la ikan bakar kat sini...belum pernah aku jumpa ikan bakar sesedap ni...5 star i give!

(ikan pari bakar RM6.00+asampedas= membuat aku jatuh hati.)


(harus licin pinggan aku...roomate aku xsuke ikan pari..
die amik ayam goreng jer..)

MEMANG BESTTTT...
ugi kowang xrase...tp yg kedai mula2 sekali taw..kedai yg len xtahu lak aku rasa cmne...tapi yg ni cuba sekali..kali seterusnya xnk g tempat lain da..haha..

Asam pedas dicicah bersama ikan bakar wat aku berair mate...

(muka berpeluh + mata berair= puas hati )

ta daaaaa.................

-
-
-
-
Beli baju kat first lady td...RM19.50...cumeii




nk diceritanyer....aku blh pakai size S..haha..kalau dulu..harus aku beli XL...tak pun XXL..

tapi ntah sekarang..kerana ini aku kurus..kerana di sini?

http://www.herbalife-marhainisuriana.blogspot.com


(bile aku nk pakai baju ni nanti? hehe..tggguuu...baju cumeii...)

asyik beli baju jer...sbb baju dulu..ade bg kt owg da...ade gak yg kecikkan...dh aku dah korus...kna pakai yg sesuai la..bru selesa..

p/s: jap ag..nk g pasar malam lak...jenguk2 kt sane..jummm...hahaha..jenguk2???

0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor