~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Monday, December 28, 2009

:.1ST DAY,LAST SEM, LAST YEAR.:

Zupppp......(@_@)

Sebelum kul 6.30 pagi aku mata aku dah terbuka luas! Fuhh..semangat kental ni nak start new sem nie...nk teruskan pencapain terbaik yg pernah aku dpt....ekeke...
bgun awl2, tgk bilik air pun da penuh r...asal semua owang mandi awal pg nie...semua owg ade class pg kowt...aku n da gengs pun bgun awl,, class pg2 lagi...kul 8...owang pmpuan, make up setengah jam sebelum g class...sesetengah owang len r...aku? =p...masuk gak kowt...kowt2 la..hehe...
Waktu sejuk2 sunyi mcm nie, aku buka balkoni bilik aku..gelap ag upanya...Federal Highway pun masih ditemani lampu2 jalan...mentari belum kuar ag...segarnyer udara pagi2 gni..pe agi aku kunun2nya kuar sedut udara segar la...kui2...

tgk....rajin la dak2 collegemate aku bgun awal...awal pg lg lampu kat bilik dah terang benderang...gambar yg aku amik ni, merangkap jiran bilik aku...hehe..
alhamdulillah...semua bgun semayang subuh tu...



First day class mmg mcm nie...semua class aku nk try...tgk cmne pembelajaran die...lps tu, choose la either 1 yg aku minat...

-1st class TDR (Technology DNA Recombinant)-COMPULSORY!
-2nd class Electron microscope-best...mcm2 mic leh belajar..huhuhu
-3rd class Cancer Biology-lecturer xdtg, class start 4 Jan 2010
-4th class Chronic Diseases....kul 5 ptg ni maaa....
(Hopefully Dr izin pertukaran jadual waktu...aku nk mintak pinda awl la....kul 5 ptg sgt plak..lagipun 'gap' lame tuh...takut terbabas)

Utk setakat waktu dan hari ni, nie yg aku decide nk amik sem ni....tapi Forensic Science xblh nk daftar nie, clash ngan bioassay...hopefully ade pertukaran jadual waktu nanti...(mama edah blh tukar...=p)


nk rest jap...lps asar nanti, nk g class plak....chaiyok2!


0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor