~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Sunday, December 27, 2009

CUTI-CUTI QLATE 4

Hari last aku outing ngan kwn....tp tak termasuk ngan adik2 aku lagi taw!hehe
24 Dis 09...xtahan, g posing kt kedai spek lam mydin..bukan pe, aku suka sgt2 kt cermin mate yg aku pakai tu....colour die cantik..sesuai ngan baju waktu aku pakai tu...
tapi kuciwa sgt2, die xleh jual...owg lam mydin ckp...tgh settle pe ntah....psl kod2 die..
hmm...xdpt beli, aku amik gambar je la wat kenang2-kenangan...
hehe...lau kami berdua kuar g outing ni, leh xcukup satu hari...window shopping je...belum beli brg2 lagi...tu r mmg xcukup satu hari..hehe...

gambar yg paling bwh, saat2 yg paling mem'boring' kan...saat menunggu bus tuk pulang...1 jam setengah baru ade bus...fuhhhh..penat menunggu bus ade la...tp nk hilangkan penat tue, byk gmbr dan mcm2 aku snap pict..tp....yg ni je la ye yg upload..yg len ade aksi yg menggerunkan...wahhaaaa.....

chow dulu...da ngantuk...esok 1st day,1 st class, last year in UM....
bgun sok, class kul 8..hrp2 semangat yg membakar ni xpadam!

ADIOS!

0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor