~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Sunday, December 27, 2009

CUTI-CUTI QLATE 1

Cuti bermula...aku balik kmpung 22 hb 11 hari tu..
Oleh kerana terpaksa check out kolej awal, aku ngan alang aku nie terpaksa la kuar awal dr kolej...huhuhu...kesian kami...terpaksa bermusafir di shopping complex...punya penat angkut barang, last2 kami berdua tertido kat surau the mall tepi hentian putra tu....the mall...aku pggil putra mall cz dkt putra...hehe...ttdo punya kt surau tue.....sejuk gaban....xtahan sejuk berapa kali kami tersedar....
pusing kanan, pusing kiri, tgk jam...dlm kul 7.45pm.....kami solat jamak terus...then kuar surau tu...terus g hentian putra...
opsss...lupa sebelum tdo, sempat ag posing kt sekitar shopping tu..orang tgk, aku peduli ape...yg penting hati gumbira.....hehehe.....seb baik alang sporting...len kali kita tangkap gambar byk2 ag alang...ni xcukup nk masuk lam blog ni.. =p

Alih2 2 2 naik bas menuju ke destinasi masing2...
KL---QELATE
KL---TRGANU (alang)

acik xbalik same ngan kitaorang....die kena naik kat pudu....so, xde la gambar acik kt sini..sorry cik...hehe
to be continue at QELATE...

0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor