~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Sunday, December 27, 2009

CUTI-CUTI QLATE 2

Hmmmmm...cuti2 qelate 2 baru bersambung....
Punya malas nak kuar umah...bukan pe, asyik hujan jer...aku mane ade kereta nk kuar...len la lau 'sygku' dtg jemput kat umah...tp xleh gak....die duk tgh final exam time nie....
So, dalam hujan renyai2...gerimis la katakan sebelum bertukar menjadi lebat...aku buat keputusan nk g pasir mas....g cuci2 mata ngan adik aku..pe ag hentam motor adik laki...tapi sebelum tu, sempat ag aku ber'posing' ngan payung kesayangan mama aku nie...hehe...
opsss.....duk menulis blog, de sowang customer tny....mcm mne ngan berat bulan cuti?
wakakaka....byk godaan kt umah..tp...maintain jer...=p
ni dah start sem baru...azam baru,ak mesti kuatkan azam ag...chaiyok2! ngeee~~


aku yg berbaju hitam, berpayung hitam, di awan yg mula menghitam....


Tapi seb baik......selepas je waktu aku nyanyikan satu lagu dgn gitar...hujan pun berhenti sekejap...best kowt suara aku nyanyi...ahakss!

p/s: padahal xreti pun men gitar...men petik jerrr..

Tapi....boleh jalan la ngan lagu aku sendiri...yg aku ciptakan sendiri...ahahaaa..
pape je la.....actually,time type post nie, aku baru jer lps mkn ngan kwn2 satu bilik...lame xjumpa...sembang sampai lupa dunia...mkn asam..sampai perut memulas...hik3!


0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor