~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Sunday, December 27, 2009

CUTI-CUTI QLATE 3

Cuti2 bersambung....
Hujan pun hujan....
hujan sikit2...ade geng ade kereta senang....14 Dis 09, saje2 je aku ajak my bes fren kuar...jalan2..sat g die kata e nk kuar...g kb...jom r nek kete sekali....mujur ade e....leh g ramai..
nak harapkan aku..kete sorong ade la..tu pun tayar panjit xrepair2...huk3...
nk tggu kete aku...tggu setahun ag....bajet2 bulan 8 konvo...itupun lau tak bertindih ngan bulan pose....if not, konvo ditunda la bulan 10 lps raya tahun depan, tahun 2010...lps konvo keje, yime keje tu la ingat nk beli kete..hehee...kete owh kete..
pape pun...thank to all my pren for the whole journey with u all...naseb r jaln2 kt shopping ngan aku...semua tempat nk amik gambar...hehe....
kalau g ngan "syg" aku....die xnk amik gambar..nti malu katanya...org tgk pelik...
tapi memang pelik pun, da besar panjang, nk posing2 kt org lalu lalang..ingat artis ke ape...tapi..that is me......

gambar kumpul2...wif my fren...wani, aizal, muslihah dan illiana (E)

yg ni posing dalam kedai tudung ngan aizal, nurul aizal akmal...

hehehe..time lunch kt KFC ngan CT Muslihah (CT @ Mus)

Yg ni time owg len duk ibuk pilih tudung, aku amik gambar ngan wani atau nama penuh NUR SYAZWANI..



opss.....gambar ini len dr yg len cz di 'crop' dr yg asal...hehe..inilah E, Nur Illiana..
ALL OF THEM, my classmate at secondary school...


-miz u ALL-

0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor