~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Monday, February 22, 2010

:CEK MATA WAT SPEK:

Opssss....dulu aku ade bercerita psl spek aku, aku pening la pakai spek dulu....xselesa la....nah, dah balik klntn daa....pe ag, aku nan adik aku d kdai cermin mata kt bandar pasir mas....cek punya cek...
(Dua kedai aku g cek mata..huk3..nk pastikan..)


Aikkk....awat power aku turun???

Dulu...
RIGHT: 250
LEFT: 250



Kini...
RIGHT: 150
LEFT: 150

Biaq betui...nape yer?

Aku bgtw jeff..jeff kata power spek na trun, sbb na mnum herbalife...aku baru terlintas..A’ah yer, aku lupa...aku kan sdg mnum herbalife....yahuuuuuu....

Kesan positif lagi....power spek aku turun tnpa aku sedari..patut r yg dulu xleh pakai..
Knapa herbalife leh normal kn balik semua yg internal condition?
Kowang p baca info herbalife kat sini la..

www.herbalife-marhainisuriana.blogspot.com
herbalife bukan untuk kurus semata-mata...hubungi aku utk penjelasan selanjutnya..sms...kurang dilayan andai di tnya berjela2...nk senang, tepon terus..talian dibuka sepenuhnya hari minggu...sabtu dan ahad...hari2 lain, busy ngan class...hehe...aku student ag la..paham2 la yer...

opsss...spek terbaru....beli cermin jerr...bingkai aku g redah kt kaki lima rantau panjang..haha..murah pun murah..janji selesa....biaq p mcm owg tua pun, aku pakai time kuar ngan duk lam class jer..ahaks...

(ni spek lame bingkai putih....dlm kenangan..hehe)


0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor