~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Monday, February 22, 2010

::TRIP KE Rantau Panjang::

Jommm..p jln2 d RP....jalan2? boleh percaya ker? Bukan jln2 jer...xsah kalau aku xbeli baju g sana...dapat sehelai pun jadi la..nasib la jeff nanti kalau g RP ngan na...selagi xdpt baju yg na nak...habis kedai la na pusing..

Tapi yg ni, aku g ngan adik aku xpe la...owg puan, pusing2 window shopping ni biasa la....kalau g ngan abah aku pun, lame2 sikit...dah kuar ayat dia, belilah yg mane2 pun, itu tandanya dia dah malas ikut dah tue...hehe...Nasib baik ade driver setia aku, yg setia menghantar aku ke RP....asal di bayar duit jer....konpem dia hantar...driver setia aku keluaran SKMK...driver bas...muahahaha..g ngan bus pun bus la...seb baik hri khamis xde org ramai sgt..jalan pun xjem..hehe...


(aku n adik aku yana)


(abg polis yg sedia berkhidmat tuk negara)



Otw jer nk g rantau panjang, ade la pak sedara yg setia menjadi penjaga jalan a.k.a pegawai imegresen RP...dah dekat sempadan dah..ade la dowang ni duk jaga...

Sesampai jer di sana, lepas je bas parking....aku g kedai air..g beli air...kebetulan lak, dah waktu tghri, aku cri makanan la yg boleh di isi perut aku n adik aku...g jer RP, terkenal jgk ngan mknn cucuk2 dia...

Jomm....p beli...





Aku beli “lok cing” singgit + hot dog + bebola ikan...kongsi ngan adik....dah tu, p cri lak gerai mee celup...

MEE kesukaanku lau balik kelantan...X pedas xkaw...




Lalu.......
aku tambah serbuk lada 2 sudu+ lada jeruk 3 sudu+ lada lenyek 3 sudu = PEDASSSS!!!

Hahhaha...aku mmg suka mkn pedas..kalau dulu xblh makan sbb gastrik, skrg dah blh krn takdir aku jumpa herbalife...hilang sakit gastrik aku..hehe...TQ herbalife...ALHAMDULILLAH leh mkn pedas sekarang...hahaha...sape nk lawan aku mkn pedas? Jomm..

Time makan mula la...sok sek sok sek....hdung dah panas...muka dah merah...tisu xda xsah...telinga dah berasap..

tu diaaa....baru best + syok + kaw + berapi!!!! = puas hati.....


Lepas je mkn...jln2 masuk kedai....1st p kedai, kedai kak pah dia berbahasa nama..kedai teddy bear, pooh, kedai bantal peluk la sng2....



Alaaaaa....comelnyer bantal nie...aku nk beli la..hehe..

Harga asal RM25 jer...tawar2..dia bg 20....tawar menawar lagi...dia bg RM19...huhu..jadi la tu...comel ape? Best ape..leh aku bwk tdur taz buz time balik kmpung nanti..hahaha...



Jomm..teruskan lagi...pusing2 kedai..belek2 kain...

Nahhh!!!!


Dah jumpa baju....aku try dulu la...adik aku yg tukang amik gmbr nyer...mak aihh...comel gak..nk beli ke tak nak? Nak ke tak nak..last2...amik jgk..hehe....

Dah jumpa baju aku, aku g cri baju ma aku plak...bg baju kat ma satu..
P mane2...mesti ingat kat mama tersayang aku..hehe.....




0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor