~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Monday, February 22, 2010

::PIKNIK d BUKIT BAKAR::

Tibalah hari kejadiannyer..aku,, jeff n the gengs...(kak syima, sa, akma, safril, irul, ct n anak2 buah dia..) ramai gak la yg p....3 buah kereta...aku, jeff, kak syima n sa...p satu kereta..jeff steady jer bwk kete...wlaupun lesen belum disahkan...hahaha..xpe2 back up kak syima ade...tu la yg jeff pesan..aku duk diam2 pun, aku sempat tgkap.. “kak, ado polis, kito tukar drebar betar.” Hehehe...alhamdulillah...xde polis..sesape nk g boleh la..bukit bakar di daerah machang..dekat jer dr pasir mas...ikut jalan tanah merah...

(Jeff steady jer...bwk kete...na duk senyap2 jer kt tepi...xkaco pun..na amik gmbar jer..hehe)


(Kak Syima & Sa.....2 2 sporting...)

(Nun jauh di sana...nmpk bukit tak..itulah Bukit Bakar yg kitaowang nk pergi..)



Xsampai sejam pun dr pasir mas....kami dah sampai dah bukit bakar..






Dapat carik jer port kat situ...kami dapat kat seberang...terpaksa merentasi jambatan gantung..

(hati2 kalau kowang nk melintas...kayu dah hmpir nk jatuh..awas!!)


Dapat port kat tempat ade monyet...xpasal2 menjerit kerana monyet lak...lagi orang nk kejar, lagi monyet tu masuk dekat...gatai ape monyet!


Last2..monyet tu lari gak...selamat kami bertapa di situ...jomm bakar ayam..ade 3 org laki pun, mereka bukannye nk hidupkan api tu...naseb baik ade kak syima...kan akak? Dowang bertiga bukannyer nk tolong hdupkan api tue...hehe..




Tapi xpe...sat g kita bg keje kt mereka...biar dowang yg bakarkan..kita g main air jap g... hehe...itu hadiah tuk mereka...



Best dapat men air....ase xnk naik...aku tergelincir tempat dalam woo..tp aku sempat berenang slow2..xde la pndai sgt...sikit2 boleh r...
Jeff bg warning, aku dah xpergi da tempat dalam tue....huhuhu..(sayang dia kat aku..)

Na pun sayang Jeff jgk...hehe...

(peaceee...dah nak balik daa....men air puas2 dulu..)

(me & da gengs......)
next time kita pergi lagi taw....jgn lupa ajak na sekali...
photographer blog drcinta...hehe..
peaceee!!!!
(^_^)

0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor