~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Monday, February 22, 2010

:FUNFAIR-PAHANG:

Fuhhhh....kebetulan aku dtg hari ni,, masuk percuma sempena cuti raya cina ni la....pe ag kami berLIMA..(pak long, mak long, along, nabihah dan aku) melangkah masuk dgn tersenyum tnp perlu kluarkan duit pun..tp nk men mainan kt dlm tu, kena byr la...kebetulan jgk, mlm tu ade konsert dr kumpulan...ala yg nyanyi lagu DELAILA tue...aku kurang tahu sikit sal artis ni, tp lagu2 jiwang aku tahu..hehe...minah jiwang lerr...

(The Hunted Castle...umah hantu yg xde hantu pom...huhuhu)
First..jom p tgk konsert....org duk pelik, aku asyik snap pict jerr...haha...biasalah...gambar menceritakan semuanya....


(layan lagu jap sebelum main...haha)

Tapi, kitaorang pergi tu..dia dah nyanyi lagu yg terakhir....maklumlah dah kul 11.30pm time tuh..haha..malam2 pun..aku ajak sepupu aku nabihah yg darjah 6...jom ikut kak suria g main...nk g memain sensowang, ade lak yg pelik tgk aku nanti..haha...pelik men kalah bebudak..haha..aku peduli ape, yg penting aku enjoy! Hidup biar enjoy, baru ceria..betul tak?? Dalam hati...kalaulah aku leh bwk fmly aku same...laaagi seronok men ngan adik2...nanti la...i’ll bring u all later..insyaALLAH...

Jom kita nek buai pusing dulu la...nk tgk pemandangan fun fair dr atas tu...opppss....nk nek kena g beli tokenn dulu...


(2 token tuk dewasa, 1 token tuk kanak2..)

Dekat 15 kali gak buai ni berpusing....baru hbs turn...puas hati betul...g genting....xsampai pun 15 kali...yg ni, kalau duk lam tu ngan tersayang ag best..same2 menikmati suasanan pemandangan malam...muahahaha...jiwang2...sape lerr nk teman aku men mainan bdk2 nie..haha...budak xbudak..aku tgk mlm funfair ni...mak budak, ayah budak..semua ade la...keseronokan satu keluarga..yg syoknya...pak long ngan mak long aku join sekali nek buai same2..tp buai lain la...privacy dia kata...hahahha...pak long2... :-)

Habis pusing2 buai..aku g tambah darjah pemusingan aku dgn menaiki rock car...ala...yg mcm roller coaster tue..perrghh..mula2 slow..lps tu laju siot....debar gak...sekejap time dia laju jer..lps tu sonok plak..ase nk nek kali kedua jer...tp nabihah dah pening...hehe...xpe2...kita men semua mainan yg ade kt sini dulu..



Jom masuk umah HANTU...eiiii tatot....tapii...aku xdpt masuk..sepupu aku takut...die tarik tgn aku..kak suria jom la kit ag men tembak2...jom..aku ingtakan gi men tembak pistol tu..upa2nya..

Tembak tuk dapatkan hadiah tue...


(ni dia...rock car, pemandangan dr atas buai pusing..)


(waktu sblm rock car berlepas..haha...2 2 pucat kesi.)

(abg ni siap posing suh aku amik gmbr ag...yg aku dpt dr men menda alah ni, jam dinding jer.....muahaaahaa..)
Dpt aje hadiah.....fuhhhhh....aku dapat jam jerr...kui3...nk teddy bear ke ape ke yg leh peluk time tdur..ntah terasa nak jer ade bantal peluk..hik3...mengidam ape ntah...sape la nk beli tuk hang marhaini suriana....dah umur 22 da....(huk3 )

Balik2..kluar funfair dalam jam 1 pagi kot....kul 2.30 am aku sampai umah pk long...



0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor