~~PenC!nTa SeTia~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Nur Qistina Raudhah bt Kasmijefriza

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

-0uR SeC0nD BaBy-

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Monday, February 22, 2010

::PREPARATION FOR BBQ at BUKIT BAKAR::

Hmmmm...dah lama da nk g bbq kat air terjun..nk g ngan family, tp planning punyer planning...kenderaan nyer xde..yg ni cuti, yg ni xcuti..adik duk asrama xbalik..lalu ikut planning jeff....g bbq bersama dia n the gengs...jommm p bukit bakar...tuk family xpe..kak long de sediakan sesuatu yg lebih lagi....hehe....SURPRISE!!!!

Ptg sblm hari g bbq tu, jeff hbs jer keje..kami g cari ayam dan ikan same2 kat tesco...mak n adik aku pun join gak...pegi sekejap jer.kul 10 mlm semua pasaraya dah nk tutup dah...

Berdua lebih bermakna....hehe...mak kami ade la...xde maknanya mlm2 nk g 2 2...kan jeff kan? Haha...
(syyhhh..aku jdi potograper jerr...jeff duk pilih ikan tue..hik3..)


(sabar tggu giliran...sat g akak tu timbang nyer ikan dan ayam yg jeff beli tue..hihi)

(jeff yg nk senyum tapi malu2..sempat ag die pusing xnk bg kamera nmpk..tp aku sempat amik dr pndgn sisi..tgk die cenyum tuuu..hehe)

(aku yg poyo bergambar..hahaha =p )


(meh na tlg angkat barang masuk lam keta..haha )

Malam tiba, masing2 balik umah masing2..hehe..TQ jeff tuk semua..

Kami p cri ayam n ikan jer....nk g siang, jeff keje kan jeff...so, thats why kami p malam....tapi...yg buat ayam dan perap ayam tu, mak jeff yg buatkan...thanks ma..xde lak aku nk g tolong...hehe..jauh dan malam...xleh g..ikatan lum sah ag...hehe...bila nk sah? Tggu ketibaan waktu itu...hehe..

(peaceee......jom balik daaaaa....)


0 comments:

~CIntaKu HinGga KeSyuRga~

IKAN ITU, MENGINGATKAN AKU AKAN DIKAU...

1 tahun 8 bulan

1 tahun 8 bulan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cursor